آموزش جامع جذب فالوور و روش های افزایش مخاطب


افزایش فالوور

درود خدمت دوستان و دیجی لایکری های عزیز،در این مقاله قصد داریم روش های جذب فالوور اینستاگرام رو به شما آموزش دهیم.پس تا انتها همراه ما باشید.

اینستاگرام امروزه به یکی از محبوبترین و کاربردی ترین شبکه های اجتماعی تبدیل و روزانه میلیون ها نفر در سراسر دنیا در این شبکه فعالیت میکنند.یکی از دلایل محبوبیت این شبکه این است که شما میتوانید به موضوعات مورد علاقه خود ، همچنین کسب و کار خود به صورت اینترنتی بپردازید.

در این میان همه به دنبال یک هدف مشترک هستند. آن هم افزایش فالوور می باشد تاهم دیده شوند و هم بتوانند از این طریق به کسب و کار خود رونق ببخشند.

افزایش فالوور،راه ها و روش های جذب 

فالوور کیست ؟ فالوور به معنی دنبال کننده یا پیروی کننده از واژه لاتین Follow به معنی دنبال کردن می آید.شما عملاً وقتی کسی رو فالو میکنید یعنی میخواهید تمامی فعالیت های پیج هدف رو مشاهده کنید،امروزه واژه فالوور نشانگر اعتماد و پرمخاطب بودن می باشد که همه به نحوی در تلاش هستند تا بتوانند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند.

تعامل در اینستاگرام با پیج ها

یکی از جدی ترین و بهترین راه ها برای جذب مخاطب هدف ، تعامل با همکاران و پیج هایی است که در حیطه کاری شما فعالیت میکنند.اصلاً تعامل به چه معناست؟به زبان کاملا ساده به معنی ارتباط می باشد یعنی شما با پیج هدف ارتباط برقرار کنید.که متاسفانه برخی از دوستان از این روش استفاده نمیکنند . به نوعی دور پیج خود دیوار میکشند تا مبادا مخاطبانشان به سراغ همکار یا پیجی با موضوع کاری مشترک بروند که این کار به کل اشتباه است.

تعامل در اینستاگرام

آموزش جذب مخاطب هدف در اینستاگرام از طریق تعامل

یعنی چی ؟ یعنی وقتی پیجی مربوط به حیطه کاری شما می باشد فالو کنید،در بحث ها شرکت کنید و با ادمین اون پیج در ارتباط باشید و در نهایت برای محتوای اون پیج لایک و کامنت بگذارید تا پیج شما در دید مخاطبان آن پیج قرار بگیرد. دقت کنید کامنت تبلیغاتی باعث عدم تعامل و حتی بلاک شدن شما میشه

یک مثال ساده که باعث میشه اون دیوار رو از دور خود بردارید ، شما دو پیج فروشگاهی پوشاک را در نظر بگیرید وقتی باهم در تعامل باشند در صورت عدم موجودی نوعی لباس یا حتی رنگ خاص در پیج اول باعث میشه مخاطب یا خریدار به پیج دوم سر بزند،حال شما خودتان را پیج دوم فرض کنید و به این فکر کنید چقدر میتواند به فروش کمک کرده و درآمد شما را افزایش دهد.جدای این بحث وقتی این تعامل برقرار باشد اینستاگرام شما را در قسمت (suggestion)  پیشنهادات قرار می دهد که باعث افزایش فالوور و فروش شما میشود.

مطالب مرتبط :

آموزش فعال سازی قابلیت suggestion اینستاگرام

استفاده صحیح از هشتگ ها

هشتگ در اینستاگرام میتواند باعث بالا رفتن و یا نابود شدن پیج شما شود.اما این موضوع کاملاً بستگی به نحوه و استفاده درست از این قابلیت دارد،درصورت استفاده صحیح از هشتگ ها پست های شما بازخورد بهتر و توسط افراد بیشتری مورد توجه قرار میگیرد و عدم استفاده صحیح ازآن ها باعث ضربه به پیج میشود.

چرا از هشتگ های مربوط به موضوع پیج استفاده کنیم ؟

در آپدیت و الگوریتم های جدید اینستاگرام میتوان گفت هوش مصنوعی این شبکه تقویت شده است.شما وقتی از هشتگ های مربوطه استفاده میکنید اینستاگرام موضوع پیج شما را بهتر درک میکند و جایگاه درستی را در اکسپلور برای پست شما در نظر میگیرد همچنین از این طریق همکاران و پیج های مرتبط با شما برای تعامل راحت تر پیج شما را پیدا میکنند و این موضوع خیلی میتواند به افزایش فالوور پیج شما کمک کند.

هشتگ های اینستاگرام

استفاده صحیح از هشتگ ها برای جذب مخاطب و تعامل

چگونه هشتگ مربوط به موضوع پیج خودم را پیدا کنم ؟

استفاده از هشتگ های تصادفی باعث بازخورد و بیشتر شدن مخاطب شما نمیشود.

1.درباره ی مخاطبان خود تحقیق کنید

به نظرتان مخاطبان پیج شما با چه هشتگی برای رفع نیاز خود امکان دارد با پیج شما آشنا شوند ؟ جستجو کنید که مخاطبان شما از چه هشتگ هایی استفاده می‌کنند و متوجه شوید کدام یک از آن هشتگ ها متناسب با محتوایی است که شما در آن مشغول هستید. سپس با استفاده از آن هشتگ ها پیشرفت کنید.

2.در مورد رقیبان خود تحقیق کنید

یکی از بهترین راه های پیدا کردن هشتگ های مهم برای موضوع پیج شما ، دنبال کردن تاپ ترین پیج ها در حرفه ی خودتان است.تولید محتوای آن ها را ارزیابی کنید و پست های برتر آن پیج توجه داشته باشید که از چه هشتگ های استفاده کرده اند و می تواند برای محتوای شما ارزشمند باشد.

طراحی قالب و استفاده از تیتر مناسب

تا زمانی که ویترین خوبی نداشته باشید ، مشتری ها به سمت مغازه هایی با ویترین جذاب تر میروند.

طراحی قالب اینستاگرام

بله درست است طراحی قالب و استفاده از رنگ هایی که میتواند مخاطب را جذب کند. از نظر روانشناسی رنگ ها دارای قدرت هستند که میتوانند در احساس مخاطب تاثیرگذار باشند، چه طراح باشید چه صاحب کسب و کار دانستن معانی رنگ ها میتواند برای تصمیم گیری مفید باشد.اگر رنگی با معنی آرامش را برای نشان دادن ورزش های سخت و دشوار چه در قالب چه در لوگو انتخاب کنید امکان دارد پیام اشتباهی را به مخاطب خود القا کنید.پس قدرت رنگ و تاثیرگذاری آن بر روی مخاطب را نادیده نگیرید.قالبی انتخاب کنید که در حین زیبایی و جذابیت با موضوع پیج شما همخوانی داشته باشد تا بتوانید مخاطب را به سمت پیج خود بکشید.

تحقیقات نشان میدهد 80 درصد مخاطبان فقط تیتر محتوا را میخوانند و تنها 20 درصد از آن ها به مطالعه یا مشاهده آن محتوا میپردازند. بی تردید آن 20 درصد از طریق تیتر جذب محتوا شده اند.تیتر اولین راه ارتباطی مخاطب با محتوا است و از این رو تیتر را میتوان مهم ترین اصول برای تولید محتوا دانست.پس تولید کنندگان محتوا باید تکنیک ها و اصول تیتر نویسی را آموخته و در محتوای خود به کار ببرند تا شاهد افزایش و اثر بخشی آن محتوا باشند.

بگذارید یک مثال ساده بزنم فکر کنید در حال گشت و گذار در هشتگ ها و اکسپلور هستید کدام پست شما را جذب میکند تا آن را مشاهده و در نهایت برای دیدن باقی پست ها پیج هدف را باز کنید ؟ پستی بدون اصول طراحی با تیتر  ناخوانا یا پستی با تیتر و طراحی عالی و استفاده از فونت های خوانا ؟ مشخص است پستی که از لحاظ طراحی و تیتر نویسی بهترعمل کرده شما را جذب میکند.

 

تبلیغات در اینستاگرام

همیشه گفته ایم بهترین تبلیغ میتواند تبلیغات رایگان باشد که با رعایت اصول بالا و تکنیک های اینستاگرم وارد اکسپلور شوید و از این طریق فالوورهای پیج شما افزایش پیدا کند.تبلیغات در اینستاگرام باعث می شود بخش زیادی از مخاطبان حداقل یک بار(پروفایل ویزیت) به پیج شما مراجعه کرده  و اگر به زمینه کاری شما علاقه مند و یا نیازمند بودند،شما را فالو کنند.

اگر مایل به تبلیغات در اینستاگرام بودید چند فاکتور مهم رو هیچوقت فراموش نکنید.

1.مرجع باشید یعنی از همه نظر تکمیل باشید.تعداد پست ، طراحی قالب ، هایلایت های جذاب و کاربردی ، لوگو و بایوگرافی مناسب

(مخاطب برای 10 عدد پست شما رو به هیچ عنوان دنبال نمیکنه)

2.پیج رو همیشه در تبلیغات به صورت Public  و عمومی قرار دهید بگذارید تا مخاطب در صورت نیاز پیج شما را فالو کند.

3.تبلیغات در پیج هایی که هم موضوع با پیج شما هستند.

(برای مثال هیچوقت پیج فروش شال و روسری در پیج معرفی فیلم ترسناک جواب نمیگیره)

4.تبلیغات در پیج های بزرگ و اینفوئلنسرها که مخاطبان زیادی دارند.

5.به هیچ عنوان در کمپین های تبلیغاتی شرکت نکنید چون مخاطبان فقط برای قرعه کشی شما را دنبال میکنند و بعد از آن به راحتی آنفالو میشوید و این حجم از آنفالو میتواند ضربه بدی به پیج شما بزند.

6.محتوای تبلیغاتی عالی و جذاب که مخاطب را ترغیب کند برای ورود به پیج شما

مطالب مرتبط :

آموزش بهینه سازی پروفایل و سئو اینستاگرام

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور فیک می تواند به پیج شما آسیب های جدی وارد کند و توسط اینستاگرام شناسایی شود که میتواند باعث محدودیت هایی توسط اینستاگرام شود. 

دیجی لایکر

فالوور فیک چیست ؟ راه های تشخیص آن

حساب های غیر فعال که توسط ربات ها و نرم افزارها ساخته شده اند که معمولاً دارای اسم های عجیب و غریب هستند . این نوع حساب ها بدون عکس پروفایل ، بدون بایوگرافی هستند که حتی پستی در آن ها وجود ندارد و در صورت دارا بودن پست ، پست ها تکراری و بی معنی هستند. این حساب ها معمولاً دارای فالووینگ های بالا و تعداد فالوور های پایین هستند که میتوان آن هارا تشخیص داد.

منظور از فالوور واقعی چیست ؟

فالوور های واقعی ، حساب های کاربری هستند که به هیچ عنوان توسط اینستاگرام قابل شناسایی نیستند زیرا تمامی آن ها دارای نام کاربری ، بایوگرافی و عکس پروفایل می باشند که با شماره تلفن و ایمیل معتبر وریفای شده اند.

دیجی لایکر مفتخر است تا به امروز توانسته با مهارت برنامه نویسی و دانش بر پایه این شبکه اجتماعی فالوورهای کاملاً واقعی و فعال را با قیمتی باور نکردنی در اختیار دوست داران این اپ محبوب قرار دهد.

فالوور هایی که بعد از خرید از وب سرویس ما دریافت میکنید در کنار فالوورهای واقعی ، حساب های کاملاً حقیقی هستند که از طریق نرم افزار جمع آوری سکه و روش های دیگربه پنل فروش فالوور ما متصل هستند.که میتوانید با خیال آسوده از این سرویس ها استفاده کنید.تمامی پنل های ما دارای سیستم جبران ریزش و گارانتی هستند به این منظور که شاید کاربران فعال با پیج شما ارتباط برقرار نکرده و شمارا آنفالو کنند  بخاطر این موضوع در مرحله ثبت 10 تا 15 درصد فالوور بیشتر به سفارش شما اضافه میشود.

برای خرید و ثبت سفارش فالوور کلیک کنید

ارسال دیدگاه